На регіональній філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» відбулася селекторна нарада, під час якої директор магістралі Сергій Нікулін підбив підсумки 2019 року та озвучив плани й сподівання на новий 2020 рік.
«Цей рік був сповнений цікавими надзвичайно важливими подіями та сміливими викликами в житті нашої філії, але у нас є всі підстави вважати його успішним. Ми повністю задовольнили потреби в перевезенні залізничним транспортом вантажів і пасажирів. Зробили рішучі кроки на шляху реформування. А головне – успішно виконали непрості завдання, поставлені державою», - зазначив Сергій Нікулін.
Серед основних значних досягнень працівників філії, було відзначено запуск в експлуатацію нових тепловозів ТЕ33АС, які продемонстрували свою ефективність на Одеській магістралі, де повністю освоєна експлуатація по депо Миколаїв та Арциз. Оновлення парку техніки. Зокрема, поточним ремонтом відремонтовано 887 електровозів і 343 тепловоза. Досить позитивні зрушення спостерігалися по господарствах: колії, сигналізації та зв’язку, електропостачання та вагонного. «Ми змогли в цьому році зменшити кількість розукомплектованих вагонів, завдяки тій роботі, яка була організована службою вагонного господарства», - додав Сергій Нікулін.
«Скажу відверто, ми проводжаємо цей рік – достойно. Ми працювали в нелегких умовах - абсолютно нових для нас. Але за результатами роботи стало очевидним – ми впоралися! І для мене, як керівника філії – це гордість за роботу як філії в цілому, так і за кожного працівника окремо», - зазначив очільник філії.
Також була відзначена робота під час будівництва режимної зони контрольного пункту в’їзду/виїзду «Каланчак». Будівельні роботи тривали 2,5 місяці. На кожному етапі будівництва були задіяні різні фахівці АТ «Укрзалізниця». Одночасно на об’єкті перебували до 440 залізничників. Об’єкт був зданий у визначений термін, а пункт пропуску був відкритий навіть раніше запланованого.
«Безумовно це заслуга наших будівельників, які консолідовано разом із залізницею змогли виконати це завдання держави, вкотре довівши всій країні, що для залізничників немає нездоланих задач» - підкреслив Сергій Нікулін, відзначивши роботу працівників вагонного господарства, локомотивників, служби сигналізації та зв’язку та електропостачання.
«Ми мінімізували кількість підрядників та будували все виключно власними силами та ресурсами. Не було жодної корупційної складової. Нам вдалося значно заощадити кошти та отримати високу оцінку за свою роботу від керівництва країни. Вкотре наші працівники довели, що ми - згуртований колектив, який вартий довіри держави», - наголосив він.
Щодо основних показників, то за 12 місяців 2019 року регіональним філією вивантажено більше 29 млн. тонн вантажу по 22 запланованим номенклатурним групам вантажу. Було вивантажено понад 1,5 млн. вагонів, що становить більше 85 млн. тонн, що на 10% перевищує рівень вивантаження минулого року. Показники збільшено за основними припортовим станцій: Чорноморськ-Порт на 23%, Хімічна на 20%, Жовтнева на 19%, Берегова на 17%, Одеса-Порт на 7%.
Вантажообіг виконаний на рівні 62 млрд. ткм, що вище плану на 1,2% або на 0,8 млрд. ткм. До 2018 року вантажообіг перевищено на 4 % або на 2,4 млрд. ткм. Перевиконання вантажообігу відбулося за рахунок значного зростання перевезень на експорт - на 10,9% (+3,9 млрд.ткм) до плану та на 14,5% (+5 млрд. ткм) до минулого року за рахунок збільшених перевезень зерна і залізної руди.
Пасажирообіг на магістралі становив 6,4 млрд. пасажиро-км, що вище плану на 2,3%. Перевезено 29 млн. пасажирів, що на 3,3% більше плану і на 1,4% більше рівня минулого року.
З метою мотивації працівників і встановлення залежності розміру премії від виконання показників преміювання розпочато роботу щодо перегляду положень про преміювання за основні результати господарської діяльності. На першому етапі розроблено і введено в дію Рекомендоване положення про преміювання працівників локомотивних депо.
До факту 2018 року зарплата в 2019 році збільшилася на 13,2%, що відбулося завдяки підвищенню з 1 липня 2019 тарифних ставок і посадових окладів більшості працівників на 10%. Середньомісячна заробітна плата за 2019 рік становила 12 тис. 064 грн.
Одним із пріоритетних напрямків діяльності філії було і є соціальний захист залізничників і членів їх сімей, як працівників, так і ветеранів. Всі вони отримують пільгові виплати, передбачені колективним договором та іншими керівними документами, в тому числі і відповідно до чинного порядку, працівникам і пенсіонерам надавалася матеріальна допомога на медичні та інші цілі.
Програмою енерго-, ресурсозбереження в 2019 році було передбачено виконання 70 заходів, в тому числі 11 заходів, спрямованих на зниження витрат виробничих ресурсів. За цей період зекономлено енергоресурсів на суму 140 млн. грн.
У планах філії на 2020 рік - продовження всіх починань і програм, які передбачають удосконалення технологій перевізного процесу, забезпечення надійності роботи всіх технічних засобів.
У 2020 році на регіональній філії заплановано роботи з електрифікації ділянки Долинська-Миколаїв, заходи із підвищення переробної спроможності припортових станцій (Одеса - Порт, Чорноморська, Берегова та ін.), завершення розпочатих в 2019 році робіт з будівництва приймально - відправної колії по станції Чорноморська, підвищення пропускної спроможності в напрямку портів, продовження виконання робіт з підвищення безпеки руху поїздів, виконання маневрової роботи, а також забезпечення вимог з охорони праці.
Одне з пріоритетних завдань – удосконалення соціальних стандартів для працівників магістралі.
На завершення звернення директор філії Сергій Нікулін привітав колектив із Новим роком, подякував за самовіддану працю та побажав залізничникам міцного здоров’я, родинного щастя, стабільності, благополуччя та миру.
«В Новому році я бажаю кожному із Вас долати всі труднощі та виклики, які перед нами постають на рівні держави. Це важливо. Ми є однією із головних залізних артерій своєї країни, яку ми безумовно любимо і пишаємося», - сказав очільник філії.