Дорога через Дністровський лиман мала стати альтернативою мостам у Затоці та Маяках: подробиці
Сьогодні, 19:00 |
До південної частини Одещини є лише два шляхи – через мости у Затоці та Маяках. Обидва зараз пошкодив ворог, розділивши регіон на дві частини, які не мають транспортного сполучення. «Одеське життя» хоче нагадати читачам про альтернативні проєкти, які існували, але так й не були реалізовані.
Атаки по мостах поділили Одещину навпіл
Міст у Затоці, який забезпечував найкоротший шлях до півдня Одещини, було пошкоджено ще на початку повномасштабного російського вторгнення. Ворог періодично атакує його і зараз, щоб запобігти його відновленню.
Міст біля Маяк на трасі Одеса-Рені досі був надійною альтернативою, хоча цей варіант й потребував набагато більше часу. Але зараз і його пошкоджено. Тож ми згадали про інший проєкт, який мав стати тим шляхом, який надійно з’єднає дві частини Одеського регіону.
Так, 7 липня 2021 року «Одеське життя» писало, що має з’явитися міст, який з’єднає Овідіополь та Білгород-Дністровський, які роташовані по різні боки Дністровського лиману.
На Одещині планували побудувати міст через Дністровський лиман: деталі проєкту
Маршрут: Міст стане частиною оновленої міжнародної траси М-15 «Одеса — Рені». Дорога пролягатиме від Одеси через Овідіополь, далі мостом до Білгорода-Дністровського і через село Монаші виходитиме на звичний шлях.
Мета: Розвантажити дороги в курортній зоні (Затока та Кароліно-Бугаз) і скоротити час у дорозі до Румунії та південних районів області.
Історія: Ідея будівництва обговорюється з 2008 року. Спершу об’єкт планували здати до Євро-2012, а вартість проєкту на той час оцінювали у $2 млрд.
Реалізація цього об’єкта має стратегічне значення для транспортної логістики всього регіону, оскільки дозволить створити альтернативний шлях в обхід вузьких ділянок узбережжя.
Також ми писали про проєкт вдосконалення траси Одеса-Рені, який мав стати альтернативою проїзди по території Молдови в Райні Паланки та проходити виключно по українській території.
Але нова ділянка траси все одно включав проїзд мостом через Дністер біля Маяків. Який, як виявилося, також є слабкою ланкою і вразливим до ворожих атак.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.