У супермаркетах відмовляються приймати гривні певних номіналів: що треба знати
Сьогодні, 11:00 |
Покупці часто стикаються з відмовою прийняти гроші, особливо великого номіналу. Експерти пояснили, що в таких випадках потрібно робити.
Часто у магазинах відмовляються приймати ті чи інші купюри, особливо великих номіналів.
Фахівці телеграм-каналу “Захист прав споживачів” розповіли, чи законні такі дії.
За словами експертів, якщо продавець відмовляється брати гроші або каже поміняти їх, такі дії є порушенням вимог законодавства про захист прав споживачів.
Відповідно до вимог, касири повинні приймати у споживачів банкноти і монети всіх номіналів. Окрім цього, саме касири повинні самостійно слідкувати за тим, щоб у касі були банкноти і монети різних номіналів, необхідні для видачі решти.
“Тому проблема “у мене немає здачі” — це не твоя проблема, а касира. Якщо касир продовжує так говорити, звертайся до керівництва магазину та повідомляй, що касир перекладає на тебе свої обов’язки”, — зазначають експерти.
У таких випадках продавець має звернутися до адміністрації закладу зі скаргою, вказавши таку інформацію:
детальний опис проблеми;
ім’я працівника;
дату і час здійснення покупки.
Якщо керівництво стало на бік касира й відмовляється приймати гроші за товар, необхідно звернутися в поліцію.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.