Споживачі можуть подати скаргу на якість комунальних послуг: як це потрібно зробити
4-05-2024, 11:00 |
Українці, які помітили незадовільну якість житлово-комунальних послуг, мають право на це поскаржитися. Про те як це зробити і якими будуть наслідки, розповідаємо в цьому матеріалі.
Як стверджують представники Держпродспоживслужби, українське законодавство передбачає право подати скаргу на якість комунальних послуг, якщо вона не відповідає встановленим стандартам.
Як поскаржитися на погані комунальні послуги
Для цього потрібно скласти акт-претензію, а саме задокументувати порушення та виставити претензію за неякісно надані послуги:
Зафіксуйте обставини ненадання або неякісного надання ЖКП. За можливості зробіть фотографії, особливо якщо було зіпсовано майно.
Зверніться до постачальника послуг у письмовій формі, повідомивши про порушення. Подайте лист із повідомленням про вручення або особисто, отримавши в канцелярії відмітку про отримання.
Представник постачальника або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані з’явитися за такою скаргою у встановлений договором строк і провести перевірку.
За її результатами має бути складено акт-претензію у двох примірниках для кожної сторони.
Якщо споживач і представник постачальника послуг не змогли узгодити результати перевірки якості послуги, то до акта-претензії вносяться відповідні зауваження.
Після цього результати перевірки якості послуги можуть бути оскаржені в суді.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.