Українці не отримуватимуть спам-дзвінки: як це працюватиме
Сьогодні, 15:00 |
Мінцифра надала операторам мобільного зв'язку інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою. Згодом оператори блокуватимуть спам, рекламу та потенційно шахрайські дзвінки.
Про цеповідомивміністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
"Бізнес має укласти договір з оператором і зареєструвати номери, з яких може телефонувати. Якщо ні — виклики із цих номерів можуть бути заблоковані автоматично",
– зазначив він.
За його словами, уже скоро оператор зможе блокувати номер за зверненням користувача в разі спам-дзвінка.
Федоров додав, що також змінюються інші важливі правила:
1. В особистому кабінеті користувача можна буде не лише переглянути всі свої витрати, а й вимкнути контент-послуги самостійно, без запиту до оператора.
2. Відтепер швидкість інтернету має бути прописана в угоді. Якщо оператор обіцяє 100 Мбіт/с, а ви отримуєте 40 – це вже порушення договору. І якщо реальна швидкість нижча – можете подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.
3. Підтримка для українців у зоні бойових дій. Користувачі не втратять зв’язку через несплату послуг, а їхні SIM-картки не блокуватимуть за несплату. До того ж під час першого входу в мережу надається безоплатний пакет зв’язку.
Українські і європейські оператори мобільного зв'язку підтвердили попередню готовність до пролонгації до кінця року спільної заяви, яка дозволяє користуватись мобільним зв’язком у роумінгу за зниженими тарифами.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.