У столиці Фінляндії за рік не сталося жодної смертельної ДТП: у чому секрет
Сьогодні, 15:00 |
Влада знизила верхню межу швидкості в більшості житлових районів та центрі столиці з 40 до 30 кілометрів на годину.
У багатьох частинах Гельсінкі звузили дороги й посадили дерева, щоби створити незручності для водіїв
Останній рік у фінській столиці – Гельсінкі – минув без смертельних аварій, пов'язаних із дорожнім рухом. Про це пише«Главком»із посиланням наPolitico.
Хоча Гельсінкі є однією з найменших столиць ЄС із населенням трохи менш ніж 690 000 людей, приблизно 1,5 мільйона живуть у столичному регіоні та їздять на роботу до міста.
Інженер із дорожнього руху відділу міського середовища Роні Утріайнен розповів, що зменшення кількості смертельних аварій там можна пояснити «багатьма факторами», алеобмеженняшвидкості є одними з найважливіших.
Ще 2021 рокувладазнизила верхню межу швидкості в більшості житлових районів та центрі столиці з 40 до 30 кілометрів на годину з огляду на дані, які показують, що ризик смертності пішоходів зменшується вдвічі шляхом зменшення швидкості зіткнення автомобіля. Для контролю швидкості встановили 70 нових камер.
Також у багатьох частинах міста звузилидорогий посадили дерева, щоби створити незручності для водіїв. Це пояснили тим, що складні ландшафти змушують водіїв обережніше рухатися містом.
До того жстолицяінвестувала в нову пішохідну й велосипедну інфраструктури, зокрема створивши мережу велосипедних доріжок протяжністю понад 1500 кілометрів. А ще – Гельсінкі розширили свою мережу громадського транспорту: запустили екологічні автобуси з автономним керуванням та отримали фінансування на нову трамвайну лінію.
За словами Утріайнена, модернізація допомогла зменшити використання автомобілів і водночас кількість серйозних аварій. Статистика свідчить, що між 2003 і 2023 роками кількість травм, пов’язаних із ДТП, у місті зменшилась із 727 до лише 14.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.