У компанії «Укравтодор» з’явився єдиний контакт-центр. Тепер звернення громадян прийматимуться за єдиним номером та фіксуватимуться в єдиній СRМ-системі, що становить платформу для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем E-Road.
У компанії наголошують: всі без винятку звернення автоматично направлятимуться до Служб автомобільних доріг в областях та відповідальних підрядних організацій, які обслуговують заявлену ділянку дороги.
«Ніякий дзвінок не залишається без відповіді. Роз’яснення щодо суті звернення надаються або відразу, або після обробки заявки відповідальною особою»,
– сказано у повідомленні шляховиків.
За словами першого заступника голови «Укравтодору» Андрія Івка, мета цього нововведення – прагнення вдосконалити та покращити комунікацію з користувачами доріг. Завдяки єдиному контакт-центру, всі звернення обробляються за єдиним алгоритмом, а запис розмови в CRM-системі дозволить всебічно контролювати роботу диспетчерів.
Сьогодні ця система працює у тестовому режимі, і незабаром запрацює на повну силу.
Також повідомляється, що взимку за несприятливих погодних умов та високого навантаження на контакт-центр «Укравтодору» вхідні дзвінки автоматично перенаправлятимуться на відповідну Службу автомобільних доріг у відповідній області.
Крім того, у майбутньому для зручності користувачів планується розширити можливості CRM-системи, а саме – запровадити додаткові канали комунікації: чат-боти, месенджери, мобільний додаток.
Крім цього, диспетчери контакт-центру зможуть проконсультувати громадян щодо будь-яких запланованих ремонтних робіт доріг загального користування державного значення. Вся інформація про планові ремонти та будівництво нових доріг міститься в платформі для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем E-Road.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.