Що робити, якщо вашої адреси немає у графіку відключень світла
21-12-2022, 11:00 |
У разі відсутності вашої адреси у графіку чи розбіжності реальної ситуації з графіком – треба повідомити про це ДТЕК Одеські Електромережі.
Як повідомили в компанії, для них важливий зворотний зв’язок, щоб у стислий термін зробити графіки максимально зручними для користувачів.
Найшвидший спосіб – написати їм у приватні повідомлення наFacebook-сторінціДТЕК Одеські електромережі.
Також можна подати заявку на сайті компанії в розділі “Відсутня електроенергія?” –https://www.dtek-oem.com.ua/ru/shutdowns. Заявки приймаються, зокрема, через кол-центр, проте це може зайняти більше часу через велику кількість дзвінків.
Важливо пам’ятати. Після того, як з’явилося світло після відключення, електроприлади потрібно включати по черзі. Це допоможе уникнути аварій через перевантаження електромереж та зберегти світло у вашому та сусідньому будинку.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.