Мобільні страждання, або як в Одесі клієнтів дурять
28-12-2022, 15:00 |
Все почалося із покупки нового телефону. Старий, котрий вірно служив мені п’ять років, я вирішила «підвищити на посаді» – залишити виключно для додатків, необхідних для роботи. А оскільки після відомих подій зв’язок почав барахлити, мені потрібний був хороший інтернет. Хтось порадив купити з цією метою сім-карту «Водафона».
Щодня я проходжу через Старосінну площу, де знаходиться салон мобільного зв’язку «Водафон», куди я і вирішила заглянути.У салоні мене зустрів дуже бадьорий і активний молодий чоловік. Я пояснила, що мене цікавить і він запропонував 20 гігабайт інтернету за 250 гривень. Я попросила щось демократичніше і ціна різко впала до 125 гривень. Мене це чомусь не збентежило, мабуть, то був не мій день.Молода людина зажадала у мене паспорта, а коли я засумнівалася, чи потрібні документи для купівлі стартового пакету, він сказав, що зараз, під час військового стану, інакше і бути не може.
Днів через п’ять я почала отримувати повідомлення, що для користування інтернетом мені потрібно заплатити 250 гривень. Сказати, що я здивувалася – значить нічого не сказати. Я практично інтернетом і не користувалася, куди поділися обіцяні 20 гігабайт і мої кревні 125 гривень? Після зрілого роздумуя запідозрила, що на мене без мого відома та згоди оформили договір, за який і вимагають гроші.
У вихідний я вирушила до салону – з’ясовувати, що сталося. Співробітники зустріли мене променистими посмішками. На запитання, чому мені не повідомили, що на мене оформлюють договір, і на якій підставі у мене вимагали паспорт, ніхто мені не сподобався відповісти. Вони посміхалися. Один із співробітників лише помітив, що щодо цього вони мають розпорядження. Коли я зажадала показати мені його, вони опустили очі, і це було промовистіше за будь-які слова.Не думаю, що керівництво «Водафону» вимагає своїх співробітників обманювати потенційних клієнтів. Ймовірно, це була, так би мовити, приватна ініціатива.
Замість вибачитись за свої методи роботи з клієнтом, мене стали переконувати (і це через кілька днів після поповнення рахунку!), що мій борг становить лише близько п’яти гривень, і якщо я його оплачую, то знову зможу користуватися інтернетом. Їм і на думку не спало, щообдурена людина може мати почуття власної гідності і користуватися нав’язаним йому договором не стане. Тепер мені доведеться відправитися в головний офіс мобільного оператора, щоб розірвати договір.
До речі,в іншому салоні «Водафон», де співробітники ввічливі та доброзичливі, я легко купила нову сім-карту і поповнила рахунок.Так що одеситам я пораджу: при підключенні до мобільної мережі «Водафон» будьте гранично уважні та пильні, інакше ви ризикуєте втратити час, гроші та нерви.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.