АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

 
   

КОНТАКТИ
Інформація повинна бути вільною.
Посилання — норма пристойності.




При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове. Copyright © 2018-2024.
Top.Mail.Ru


 Що робити, якщо у вас вкрали або відібрали телефон?


25-07-2022, 19:00 |

Сучасний мобільний телефон – це не тільки засіб зв'язку. У багатьох до нього прив'язані банківські картки із виплатами.

 

І що робити, якщо через війну, під час переїзду в безпечніше місце, ви втратили свою мобілку або її у вас відібрали окупанти? А якщо це був не просто кнопковий телефон, а смартфон, у якому зберігається ваша особиста інформація, доступ до соціальних мереж? У Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України розповіли, як поводитися, якщо ваш мобільний телефон потрапив у чужі руки.

ПЕРШЕ

Якщо ви втратили або у вас відібрали мобільний телефон, убезпечте інформацію, яка там знаходиться. Для цього потрібно повідомити свого мобільного оператора про викрадення телефону, щоб він заблокував вашу СІМ-картку. Зв’язатися з оператором можна за номерами:

  • «Київстар»  466 (всередині мережі) або 0 (800) 300-466 (з інших українських операторів).
  • «Водафон»  222 (всередині мережі) або 0 (800) 400-222 (безкоштовно з інших українських мереж).
  • “Лайфсел”  5433 (всередині мережі) або 0 (800) 205-433 (Безкоштовно зі стаціонарних номерів). Також ви можете звернутися за допомогою до центру обслуговування мобільних абонентів за місцем проживання.

УВАГА! Під час блокування SIM-картки мобільний оператор може попросити додаткову інформацію, наприклад PUK-код ( зазвичай він вказаний на стартовому пакеті SIM-карти) або номери, на які ви найчастіше дзвонили – майте ці дані під рукою.

ДРУГЕ

Заблокуйте банківські картки, на яких є гроші та встановлені кредитні ліміти, щоб зловмисники не змогли скористатися вашими фінансами. Для цього зверніться на гарячу лінію вашого банку.

Наприклад, клієнтам «ПриватБанку» слід дзвонити за телефонами:

37-00 – безкоштовно з мобільних телефонів у межах України ;

+38-073-716-11-31 – для дзвінків з-за кордону або зі стаціонарних телефонів .

Клієнтам Ощадбанку потрібно набрати службу підтримки за номером 0  800  210  800 , а потім цифру 2 .

ТРЕТЄ

Що ж стосується власників смартфонів, то після того, як ви повідомили про його крадіжку своєму мобільному оператору і заблокували банківські картки, змініть паролі до всіх акаунтів: «Дії », електронної пошти, соціальних мереж, онлайн-банкінгу та інших .

ЧЕТВЕРТЕ

Зверніться до поліції із заявою про крадіжку телефону, а також попередьте близьких та друзів, раптом зловмисники почнуть дзвонити їм і просити грошей.

Готуємось заздалегідь

Нехай, звичайно, вам ці рекомендації не стануть у нагоді, але про всяк випадок знайдіть заздалегідь свій PUK-код від СІМ-карти і разом з IMEI* телефону запишіть їх та зберігайте у надійному для вас місці. Окрім цього, випишіть у блокнот номери контактів ваших близьких.

* IMEI – міжнародний ідентифікаційний код мобільного з 15 цифр, його можна знайти на упаковці смартфона або дізнатися, набравши комбінацію *#06# (код висвітиться на екрані телефону).


Газета: На пенсии
 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.