star archive bad ca calendar cat coms dislike down down2 fav fb gp info left like login love mail od pass rel reply right search set share sort_down sort_up top tw up views vk votes cross phone loc ya
   
 

АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

 
   

КОНТАКТИ
Інформація повинна бути вільною.
Посилання — норма пристойності.


Портал существует 2320-й день.

При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове. Copyright © 2018-2025.
Top.Mail.Ru


 Дунайське пароплавство не змогло продати свій морський флот: аналізують інші варіанти


14-12-2024, 15:00 |

Аукціон із продажу шести морських суден Українського дунайського пароплавства (УДП) не відбувся через відсутність учасників.

 

Про це пише профільне видання Ukrainian Shipping Magazine (USM) із посиланням на сайт держзакупівель.

УДП оголосило про аукціон на початку грудня та виставило шість кораблів одним лотом за 440 млн грн. У пароплавстві пояснювали, що тримати морський флот економічно невигідно.

З шести суховантажів лише два ("Вилково" та "Ізмаїл") відремонтовані і мають всі документи для початку роботи. Інші чотири – "Татарбунари", "Віана-ду-Каштелу", "Кілія" та "Рені" – у неробочому стані й багато років перебувають у відстої.

"Покупці, напевно, вичікують ще більшого зниження цін. Ми вийшли з пропозицією реалізації морського флоту ще пів року тому. Через бюрократичну тяганину (не з вини підприємства) втратили час, та клієнтів, які цікавилися покупкою. Тепер маємо те, що маємо. Те, що перший аукціон не пройшов – не катастрофічно. Перший аукціон – це сигнал ринку, що УДП справді готове продавати. Адже було багато розмов, що нам не дозволять продаж чисто з політичних причин",

 прокоментували підсумки аукціону в УДП виданню USM.

На питання, чи розглядає підприємство варіант продажу суден окремо, а не єдиним лотом, в УДП відповіли, що аналізують різні варіанти.

"Держава має отримати справедливу ціну за актив. Якщо наразі немає пропозицій, зачекаємо. Продавати нижче за балансову вартість ми точно не збираємося",

— підсумували в УДП.

Нагадаємо:

Дунайське пароплавство продає морський флот: неможливо конкурувати з приватниками

"Судновласників безумовно більш цікавлять відремонтовані Вилково та Ізмаїл, з документами, готові до роботи. Проте важливо, щоб покупця знайшли також Татарбунари, Віана ду Каштело, Кілія та Рен», які вже багато років перебувають у відстої",

- розповіли в компанії.

В УДП нагадали, що під час блокування портів Одеси уряд поставив завдання забезпечити вивезення агропродукції з дунайських портів. І за минулорічних фрахтових ставок відновлення морського флоту було вигідною інвестицією з коротким терміном окупності.

Але після зняття блокади з портів Одеси фрахтові ставки впали у декілька разів, і "подальша тенденція є невтішною". Бо, маючи два робочих судна, майже неможливо конкурувати з приватниками, які оперують сотнями одиниць різного флоту і працюють на різних ринках.

У компанії розповіли, що саме в сегменті вантажних річкових перевезень у пароплавства є перспективи розвитку.

Джерело


Газета: Слово
 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.