Завдяки реалізації цього проєкту Україна налагодить залізничне сполучення з Молдовою в обхід Придністров’я та отримає додаткові логістичні можливості для експорту/імпорту продукції через порти Румунії.
«Завдяки розвитку залізничного сполучення з Молдовою ми значно збільшимо експортно-імпортний потенціал України, у тому числі до дунайських портів. Вдячний молдовським та румунським колегам і за паралельний розвиток інших логістичних проєктів, які сприятимуть експорту нашої продукції на зовнішні ринки. Зокрема, в найближчих планах — ремонт існуючої та будівництво нової колії між пунктом Джурджулешти на українсько-молдовському кордоні та румунським портом Галац. Нова і відремонтована колії створять додатковий логістичний маршрут для торгівлі України. Це вигідно і молдовським та румунських колегам, які зможуть суттєво збільшити свою транзитну роль»,
— прокоментував міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Рух на ділянці Березине — Басарабяска, протяжність якої складає 22 км, було припинено у 1999 році. Після підписання меморандуму АТ «Укрзалізниця» та «Молдовська залізниця» узгодять і підпишуть договір на виконання робіт.
Наразі Мінінфраструктури працює над оперативною переорієнтацією логістики на західні кордони України. Це пов’язано з блокадою Росією наших морських портів та відповідно необхідністю знайти нові маршрути для експорту/імпорту продукції. У рамках цієї роботи відомство розвиває проєкт «Відкритий кордон» зі збільшення пропускної спроможності пунктів пропуску, оптимізує та модернізує роботу українських дунайських портів і вже найближчим часом планує підписати угоду про лібера-лізацію автоперевезень з ЄС.