АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

 
   

КОНТАКТИ
Інформація повинна бути вільною.
Посилання — норма пристойності.




При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове. Copyright © 2018-2024.
Top.Mail.Ru


 Одеська залізниця у 2018 році збільшила навантаження на 11 тис. 074 вагони


26-04-2019, 17:00 |

За 2018 рік по Дирекції залізничних перевезень з організації взаємодії портів та припортових станцій (ДН-5) фактичне навантаження збільшено до рівня минулого року на 11 тис. 074 вагони. Лідерами по збільшенню навантаження стали станції Чорноморськ-Порт (+5 тис. 345 вагонів),  Жовтнева (5 тис. 292), Одеса-Порт (+3 тис. 766) та Херсон-Порт (+1 тис. 180). За підсумками роботи дирекції протягом 7 місяців 2018 року нетарифні доходні надходження сягнули 189,7 млн. грн., що на 18,9 млн.грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Крім того, завдяки злагодженій роботі фахівців філії Центр транспортного сервісу «Ліски»,  Дирекції залізничних перевезень з організації взаємодії портів та припортових станцій з експедиторами та контролюючими органами було реалізовано курсування контейнерних поїздів на постійній основі за встановленим графіком зі станції Одеса-Порт призначенням на Дніпро-Ліски, Харків-Ліски, Київ-Ліски.

Варто зазначити, що залізничниками було проведено 28 сумісних комісій з вантажоодержувачами та вантажовідправниками щодо вибору місця примикання (будівництва) та введення в експлуатацію нових залізничних під’їзних колій з вантажними фронтами, ваговими та маневровими пристроями.

На сьогоднішній день працівники ДН-5 разом із фахівцям Одеського відділення філії ГІОЦ працюють над створенням єдиної автоматизованої системи для взаємодії з портами, впровадження якої дасть можливість автоматизувати процес обміну інформацією стосовно підходу суден, наявності вантажів на складах, судових партій вантажів, вагонів з вантажами на підходах до припортових станцій. Це дозволить при мінімальному людському втручанні здійснювати оперативне планування перевезень вантажів на адресу припортових станцій, здійснювати контроль за внутрішньо-портовою роботою та вирішити задачі по раціоналізації процесу перевезень вантажів на адресу портів.

Загалом же основними напрямками роботи дирекції  у найближчий час залишається вирішення питань модернізації залізничної інфраструктури та оптимізації залізничних операцій в Одеському морському порту, враховуючи рекомендації «Deutsche Bahn Engineering & Consulting GmbH». Наразі пріоритетним є прискорення початку робіт з реконструкції колійного розвитку станційного парку станції Одеса-Порт, що дозволить збільшити  прийом з 16 до 20 пар поїздів на добу та збільшить вантажопереробку  на 4 млн. тонн вантажів на рік.


Газета: Чорноморський гудок
 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.