На території Одеської та Вінницької областей діятимуть нові тарифи у приміському сполученні
30-05-2019, 14:00 |
З 1 червня 2019 року підвищується вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення по території Одеської об’єднаної дирекції залізничних перевезень на дільницях: Одеса – Вапнярка, Одеса – Балта, Одеса – Білгород-Дністровський, Одеса – Березівка, Подільськ – Любашівка, Рені – Етулія та ін.
Тарифи збільшено по відношенню до існуючих у середньому на 15,2%. Після підвищення тарифів, повна вартість квитка у приміському сполученні на території залізничних перевезень встановлена від 11 грн. на перших 5 км до 50 грн.на 320 км.
Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду повного квитка для дорослого пасажира. Студенти традиційно користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.
Вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні за новими тарифами погоджена з облдержадміністраціями Одеської та Вінницької областей і визначається залежно від відстані, згідно з Правилами перевезень пасажирів.
Основною причиною перегляду тарифів стало систематичне зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів. Високий рівень збитковості приміських перевезень не дозволяє залізничникам у повному обсязі виконувати оновлення рухомого складу, підвищувати комфортність та якість обслуговування пасажирів. Також на збитковість приміського сполучення впливає складна ситуація з компенсацією залізничному транспорту від місцевих органів влади за проїзд пільгових категорій громадян.
Нагадуємо, 16 категорій пільговиків згідно з Законом користуються правом безоплатного проїзду. Основними пільговиками залишаються пенсіонери, особи із інвалідністю, сироти, учасники бойових дій, студенти та ін.
Так, за 4 місяці 2019 року у приміському сполученні в межах філії перевезено 945,6 тис. пасажирів на суму 17 млн. 118,7 тис. грн., а компенсовано 5 млн. 784,6 тис. грн., тобто лише 33,8%. Вартість проїзду у приміському сполученні залишається символічною і, як мінімум, утричі нижчою за автотранспорт.
Якщо врахувати недоотримані суми компенсації за пільгові категорії, залізниця продовжує працювати у збиток. Кожна витрачена гривня покривається доходом лише на 9,7 копійки. Проте, незважаючи на значні витрати та серйозні збитки, філією «Одеська залізниця» не скасовано жодного приміського поїзда.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.