АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

 
   

КОНТАКТИ
Інформація повинна бути вільною.
Посилання — норма пристойності.




При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове. Copyright © 2018-2024.
Top.Mail.Ru


 Що робити одеситам, якщо вдома досі немає опалення


12-11-2024, 11:00 |

В Одесі опалювальний сезон розпочався 4 листопада. Спочатку тепло подали у школи та лікарні, потім настала черга житлових будинків. Але й досі частина мешканців міста залишаються без опалення. Причини затримок та що робити, щоб отримати тепло, з’ясовувала кореспондентка «Одеське життя».

 

За запитом читачів, ми звернулися на гарячу лінію 15-01, щоб дізнатися, чому виникли проблеми з подачею тепла. Однак там відповіли, що вони не володіють такою інформацією, оскільки за це відповідають місцеві (районні) котельні. Гаряча лінія може допомогти тільки в разі аварійних ситуацій з опаленням.

Наступного дня кореспондентка зателефонувала в КП «Теплопостачання міста Одеси» за номером (048) 705-61-00. Їй повідомили, що в окремих районах проводяться ремонтні роботи, які вже завершено. Також в деяких будинках можуть виникати внутрішні проблеми з трубами, які нібито течуть. 

Якщо ж у вашому будинку досі немає опалення, слід звернутися до ЖЕКу, який повинен відкрити задвижку. У випадку ОСББ відповідальність лежить на голові об’єднання мешканців будинку. 

Таким чином, питання подальшого постачання тепла вирішується індивідуально. Тож, якщо у вас досі немає опалення, звертайтесь за наведеними нижче контактними номерами.

Читайте також: Чи буде тепло у квартирах одеситів: про зміну тарифів, ремонт труб та судові позови проти боржників

Як зв’язатися зі своїм ЖКС?

Наводимо перелік житлово-комунальних сервісів Одеси та номери телефонів:

  • ЖКС «Вузівський», телефон: (048) 705-90-74;
  • ЖКС «Чорноморський», телефон: (048) 705-34-40;
  • ЖКС «Черемушки», телефон: (048) 705-33-11/12;
  • ЖКС «Хмельницький», телефон: (048) 705-79-69;
  • ЖКС «Фонтанський», телефон: (048) 740-72-62;
  • ЖКС «Порто-Франківський», телефон: (048) 705-74-23;
  • ЖКС «Пересипський», телефон: (048) 793-78-60.

Що робити, якщо в ЖКС не беруть слухавку?

Якщо ви зателефонували на вказаний номер ЖКС, але вам так і не відповіли, телефонуйте до швидкої комунальної допомоги — 15-01. Тут вам дадуть відповідь на питання, які вас цікавлять, допоможуть зв’язати з працівником ЖЕКу і вирішити вашу проблему.

Також можете зателефонувати в Диспетчерську департаменту міського господарства — (048) 705-48-84 або (067) 705-84-48.

Анастасія Єпур


Газета: Одесская жизнь
 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.