АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

 
   

КОНТАКТИ
Інформація повинна бути вільною.
Посилання — норма пристойності.




При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове. Copyright © 2018-2024.
Top.Mail.Ru


 Кому поскаржитися на комунальників?


20-06-2023, 13:00 |

Зростання тарифів на комунальні послуги та їх якість часто викликають нарікання споживачів. У разі виникнення конфліктів із комунальниками права споживачів мусить захищати Національна комісія – регулятор у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

 

Поскаржитися у НКРЕКП можна за телефоном «гарячої лінії»: (044) 207-19-31 (безоплатно тільки для мешканців Києва).

Графік роботи:

  • понеділок-четвер – з 8:30 до 16:45;
  • п’ятниця – з 8:30 до 15:30;
  • обід – з 12:00 до 12:45.

Зателефонувавши на «гарячу лінію», заявник повинен назвати оператору свої прізвище, ім’я, контактний телефон, місце проживання або місце перебування, куди має бути направлено відповідь, і, звичайно, суть звернення.

Термін розгляду скарги в середньому триває приблизно місяць. Якщо заява не потребує додаткового вивчення, то відповідь мають дати протягом 15 днів. У іншому разі термін розгляду може бути подовжено до 45 днів.

Читайте також:


Газета: Одесская жизнь
 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.