АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

 
   

КОНТАКТИ
Інформація повинна бути вільною.
Посилання — норма пристойності.




При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове. Copyright © 2018-2024.
Top.Mail.Ru


 На Одещині ремонтують дорогу з використанням відходів: у чому суть експерименту


2-11-2023, 11:00 |

У Подільському районі Одеської області шляховики ремонтують ділянку автодороги Р-71 завдовжки 8 кілометрів, застосовуючи нові технології. Це експериментальний проект ремонту з додаванням до цементної основи золи.

 

Про це повідомили у Службі відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області.

Автодорога Р-71 – одна із найбільш зруйнованих в Одеській області. Вона проходить через Одеську, Черкаську та Кіровоградську області. Відновлення автодороги є важливим, оскільки цей маршрут використовують для транспортування великої кількості вантажів різного призначення, кажуть у дорожній службі.

Завдяки новій технології вартість ремонту ділянки знизиться приблизно на третину.

За допомогою золи та цементу стабілізується основа дорожнього полотна та укладається шар асфальтобетонного покриття завтовшки 5 см. На 1 м² передбачено: 80 кг золи та 20 кг цементобетонної суміші.

Враховуючи обмежене фінансування та важливість відновлення дороги для логістики регіону, було прийнято рішення використати золу, яка не лише покращує фізичні характеристики сумішей, а й забезпечує економію коштів, зокрема вартість робіт зменшиться до 30%. Крім того, використання золи позитивно впливає на екологію,

– наголосив в.о. начальника Служби відновлення на Одещині Андрій Донченко.

 

У чому переваги золи?

Як повідомили у Держагентстві відновлення та розвитку інфраструктури України, золошлакові матеріали, що утворюються в результаті діяльності теплових електростанцій, можуть активно використовуватися у дорожньому будівництві та виробництві асфальтобетонних сумішей, залізобетонних конструкцій, бетонів, бетонних блоків, насипів доріг та дамб.

Зола не тільки покращує фізичні характеристики сумішей та забезпечує економію коштів, а й є екологічним матеріалом.

Перевагою золи є довговічність технологій (зокрема через водонепроникність). Матеріал швидко набирає міцність та готовий до укладання асфальту через 2 дні. Значно прискорює весь цикл дорожнього будівництва щонайменше 40%. Окрім цього, завдяки золі собівартість виробництва будівельних матеріалів зменшується на 15-20%,

– додали у Держагентстві відновлення.

 


Газета: Одесская жизнь
 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.