«Передплатна кампанія завершилася. Як сказано було раніше, ми отримали 104.000 якісного тиражу, однак це на 44 000 менш ніж в минулому році. Насамперед на цю цифру вплинула економічна ситуація, наслідки війни, міграція населення.
Наведу невеличку статистику 2023р. – 148.000 примірників, а в 2022р. було 320.000 примірників.
Ми принесли більшу втрату в юридичному секторі на сьогоднішній день це становить третину від того, що було раніше, зменшилась кількість редакцій. У будь-якому випадку те, що ми те що ми маємо ми використовували по максимуму.
У 2024 році ми плануємо збільшувати кількість як клієнтів так і передплатників. Для цього ми щоденно контактуємо з керівництвом, надається щоденна аналітика в розрізі відділень щоб на щоденній основі контролювати стан речей. Декілька редакцій хоче включитися до передплатної кампанії вже з наступних місяців. Можливо це трохи покращить ситуацію. З 104.000 - 45.000 – це місцеві видання і це зовсім непогано, тому нам лишилося тільки одне – якісно і вчасно їх доставити.
В свою чергу я хотіла б звернутися до передплатників щоб вони більше контактували безпосередньо з нами, якщо виникають якісь точкові проблеми з доставкою. У вас у всіх є мій телефон, є група у Вайбері, і ми не затягуючи час зможемо як найкраще виправити ситуацію».