Одеські залізничники впроваджують заходи з попередження розкрадань обладнання
19-02-2021, 13:00 |
З метою попередження та недопущення несанкціонованого втручання в роботу пристроїв сигналізації та зв'язку за 2020 рік у господарстві регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» встановлено 849 захисних пристроїв.
Зокрема, 100 стрілочних електроприводів обладнано модернізованими курбельними заслінками, 175 дросель-трансформаторів обладнано залізобетонними саркофагами, впроваджено сигналізацію контролю відкриття дверей у 86-ти релейних та встановлено 488 додаткових запірних пристроїв на релейних і батарейних шафах.
Варто зазначити, протягом 2020 року у господарстві сигналізації та зв'язку трапилося 124 випадки навмисного розкрадання та пошкодження сторонніми особами пристроїв сигналізації, централізації і блокування (СЦБ) та зв'язку, що на 62 випадки менше, ніж за аналогічний період у 2019 році.
Сума збитку склала більше 1,5 млн грн., з яких відшкодовано на даний час лише 0,8 % від необхідної суми. Внаслідок втручань затримано 58 поїздів.
Служба сигналізації та зв’язку залізниці надсилає у правоохоронні органи листи з проханням вжити відповідні заходи з попередження крадіжок та пошкоджень невідомими особами пристроїв інфраструктури залізниці.
Найбільше випадків допущено по Одеській та Миколаївській дистанції сигналізації та зв'язку – 33 та 22 випадки відповідно. Станція Кульбакине, Миколаїв-Вантажний, перегін Грейгове-Лоцкине (Миколаївська область) є найбільш проблемними ділянками, де спостерігалося систематичне биття лінзових комплектів світлофорів, крадіжки кришок обладнання, закорочування тросових перемичок. По м. Одесі, та м.Чорноморську – вирізання кабельної мережі.
Протягом року розукомплектовано 7 релейних шаф, викрадено 42 реле, 38 трансформаторів, 6 перетворювачів частоти, 2 колійні фільтри, 2 кодових трансмітери, 34 кришки різноманітного обладнання СЦБ, 3 колійні коробки, 2 тис. 378 метрів кабельної мережі, 50 метрів польового проводу та ін. Також було пошкоджено будівлю підсилювального пункту по станції Раухівка.
Одеська залізниця наголошує, що кожен із таких випадків призводить до виходу з ладу пристроїв автоблокування та автоматичної переїзної сигналізації, що цілодобово здійснюють та регулюють безперебійний, безпечний рух поїздів і автотранспорту.
Випадки несанкціонованих втручань несуть потенційну загрозу життю і здоров'ю людини та можуть призвести до неминучих наслідків.
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.