АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

 
   

КОНТАКТИ
Інформація повинна бути вільною.
Посилання — норма пристойності.




При використанні матеріалів посилання на джерело обов'язкове. Copyright © 2018-2024.
Top.Mail.Ru


 Одеські залізничники впроваджують заходи з попередження розкрадань обладнання


19-02-2021, 13:00 |

З метою попередження та недопущення несанкціонованого втручання в роботу пристроїв сигналізації та зв'язку за 2020 рік у господарстві регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» встановлено 849 захисних пристроїв.

Зокрема, 100 стрілочних електроприводів обладнано модернізованими курбельними заслінками, 175 дросель-трансформаторів обладнано залізобетонними саркофагами, впроваджено сигналізацію контролю відкриття дверей у 86-ти  релейних та встановлено 488 додаткових запірних пристроїв на релейних і батарейних шафах.

Варто зазначити, протягом 2020 року у господарстві сигналізації та зв'язку трапилося 124 випадки навмисного розкрадання та пошкодження сторонніми особами пристроїв сигналізації, централізації і блокування (СЦБ) та зв'язку, що на 62 випадки менше, ніж за аналогічний період у 2019 році.

Сума збитку склала більше 1,5 млн грн., з яких відшкодовано на даний час лише 0,8 % від необхідної суми. Внаслідок втручань затримано 58 поїздів.

Служба сигналізації та зв’язку залізниці надсилає у правоохоронні органи листи з проханням вжити відповідні заходи з попередження крадіжок та пошкоджень невідомими особами пристроїв інфраструктури залізниці.

Найбільше випадків допущено по Одеській та Миколаївській дистанції сигналізації та зв'язку – 33 та 22 випадки відповідно. Станція Кульбакине, Миколаїв-Вантажний, перегін Грейгове-Лоцкине (Миколаївська область) є найбільш проблемними ділянками, де спостерігалося систематичне биття лінзових комплектів світлофорів, крадіжки кришок обладнання, закорочування тросових перемичок. По м. Одесі, та м.Чорноморську – вирізання кабельної мережі.

Протягом року розукомплектовано 7 релейних шаф, викрадено 42 реле, 38 трансформаторів, 6 перетворювачів частоти, 2 колійні фільтри, 2 кодових трансмітери, 34 кришки різноманітного обладнання СЦБ, 3 колійні коробки, 2 тис. 378 метрів кабельної мережі, 50 метрів польового проводу та ін. Також було пошкоджено будівлю підсилювального пункту по станції Раухівка.

Одеська залізниця наголошує, що кожен із таких випадків призводить до виходу з ладу пристроїв автоблокування та автоматичної переїзної сигналізації, що цілодобово здійснюють та регулюють безперебійний, безпечний рух поїздів і автотранспорту.

Випадки несанкціонованих втручань несуть потенційну загрозу  життю і здоров'ю людини та можуть призвести до неминучих наслідків.

Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»


Газета: Чорноморський гудок
 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.