"Підвищення відбудуться з 1 вересня, у декілька етапів. Чи доречно це зараз? Я буду останній в цій країні, хто підтримає збільшення податків на нафтопродукти. Бо це збільшення, цю різницю заплатить ніхто інший, як кінцевий споживач. А у нас зараз не така ситуація, де ми би могли вирішувати якісь питання за рахунок високих цін на пальне",
- наголосив Сіренко.
Водночас, він зауважив: і в Верховній Раді, і з інших джерел лунає думка, що нібито ці кошти підуть на армію. Але це не так – існує небезпека, що ці гроші будуть направлені на інші цілі, і тоді взагалі незрозуміло, заради чого економіка заганяється у кризу.
"Я почитав деякі документи і розумію, що цільове призначення цієї різниці піде на зовсім інші цілі. Тобто, хтось трохи прибрехав, і може опинитися у політичному скандалі. У Верховній Раді має бути запекле обговорення цього проєкту, і треба повернутися до головного – куди ці гроші підуть. Якщо вони підуть в асфальт, і ми вже відновлюємо Україну, в якої лінія фронту рухається не на нашу користь, то у мене великі питання",
- резюмував Сіренко.
Нагадаємо, Рада прийняла у першому читанні закон, через який уже з 1 липня 2024 року різко збільшується вартість бензина та дизеля для споживачів - як для промисловості, так і для фізичних осіб на АЗС.
Бензин подорожчає мінімум на 1,5 грн/л, а дизельне пальне — на 2,0 грн/л. При тому, що у травні 2022 року бензин коштував 25 грн/літр. Від початку повномасштабного вторгнення це підвищення стане вже третім.
В свою чергу голова Асоціації власників малого та середнього бізнесу Руслан Соболь заявив, що підвищення акцизів на бензин та дизель – це масований удар по підприємствам малого та середнього бізнесу.
Джерело