"Резерв+": у Міноборони пояснили, що робити тим, хто помилково опинився в розшуку ТЦК
20-05-2024, 17:00 |
Українці, які під час оновлення військово-облікових даних через застосунок "Резерв+" дізналися про помилковий статус розшуку, можуть звернутися до служби технічної підтримки та виправити помилку в ТЦК та СП. Наразі Міноборони працює над додатковим функціоналом, щоб це можна було робити онлайн.
Джерело:заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко в ефірі національного телемарафону
Пряма мова:
"Ми запустили можливість надавати запити до нашої технічної підтримки щодо таких ситуацій. Ми зараз знаходимось в розробці додаткового функціоналу, щоб можна було дистанційно звернутися за виправленням даних, не маючи візит до ТЦК та СП. Це буде дуже зручна історія, коли не треба буде ходити, знімати себе з розшуку, якщо це було здійснено помилково.
Ми розуміємо, що це людський фактор і оператор (ТЦК та СП) може теж помилятися, але завдяки тому, що людина бачить по собі фактичний статус, ми можемо ці помилки швидко виправляти.
Тобто зараз це звернення до служби підтримки і можливість зробити офлайн через візит до ТЦК і СП, трохи пізніше ми зробимо це в автоматичному режимі, щоб людина взагалі для уточнення даних не ходила до ТЦК і СП".
Деталі:За словами Черногоренко, наразі українці є свідками народження "електронного ТЦК і СП".
Що передувало:18 травня запрацював електронний кабінет військовозобов’язаного – застосунок "Резерв +".
За даними Міноборони, станом на 20 травня близько пів мільйона українських чоловіків призовного віку оновили свої військово-облікові дані у мобільному застосунку "Резерв+".
Речник МОУ Дмитро Лазуткін водночас підтвердив, щотрапляються помилки(деякі військовозобов'язані побачили на свої екранах статус "Уточнюється" або "В розшуку").
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.