22-08-2019, 14:30
ЗА НОВОЮ МОДЕЛЛЮ АДМІНТЕРУСТРОЮ В УКРАЇНІ ЗАМІСТЬ 465 РАЙОНІВ БУДЕ 100
21-08-2019, 17:00
ДО 200-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ГРИГОРІЯ ПАВЛОВИЧА ҐАЛАҐАНА (1819—1888), УКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО І КУЛЬТУРНОГО ДІЯЧА, МЕЦЕНАТА
20-08-2019, 18:00
Дороги… Саме так, хоч і з невеликим перебором, одним словом можна схарактеризувати шлях сучасної української кінематографії. Принаймні, у деяких фільмах, репрезентованих на Х Одеському міжнародному кінофестивалі — як у національній, так і в інших програмах, де виразно артикулюється символ дороги, руху вперед. Очевидячки, відбувається це незалежно від режисера чи продюсера та від творчого задуму.
15-08-2019, 14:00
ПРО ІДЕНТИЧНІСТЬ ТА ІСТОРИЧНІ ВИПАДКОВОСТІ
14-08-2019, 14:00
У креативному одеському дворику на Приморському бульварі, 12 відбулася прес-конференція «Наше Чорне море: нові дані моніторингу для прийняття рішень».
13-08-2019, 13:00
Серпень в українській політиці раніше можна було сміливо називати мертвим сезоном. Все цікаве починалося у вересні, коли веселі й задоволені поверталися на Батьківщину із зарубі-жних курортів народні депутати. Веселі й задоволені з тих самих курортів поверталися в Україну й міністри. У перші два тижні вересня на них чекала важка робота. Треба було узгодити проєкт бюджету на наступний рік і подати
5-08-2019, 14:00
Киріак Костянтинович Костанді народився в грецькій родині у селі Дофінівка Херсонської губернії в 1852 році. У вільний від підробітків час відвідував безкоштовні класи школи Одеського товариства витончених мистецтв, де його талант помітив метр морського пейзажу Іван Айвазовський. Як пише у своїх спогадах учень митця Борис Егіз, Костанді був одним із перших художників-поетів планеризму й
4-08-2019, 13:30
Сьогодні людина вельми перенасичена шоковими враженнями, які їй пропонує вигадка і позахмарна уява сучасних письменників, художників, кінематографістів. Але чи не найбільшим шоком стає оголена правда життя, засвідчена сторінками документальної літератури (і документальним кінематографом). Різниця між цими шоками суттєва: перший лоскоче нерви й відволікає наші сили у світ фікції, тоді як другий